søndag den 20. maj 2012

Mærkning af georginerne.

Kønt ser det ikke ud men praktisk er det .
Georginerne bliver mærket med navnemærkater på en stang ud for hver enkelt plante. De titter så småt op af jorden nu.




Noget som også titter op er kartoflerne i højbedet.

Hvidløg,rødløg og og nogle hvide løg.De har set op længe.


Bag jordbærrene anes lige et par rammekasser mere som jeg går og fylder op med haveaffald. Senere kommer der jord på og de bliver plantet til. Med ,hvad ved jeg ikke helt endnu.


Hvor var det lige jeg var nået til? Jeg tager et lille stykke ad gangen når jeg går og stikker kanter af.




Disse tætklippede buskplanter som vokser under mine vinduespartier er lige ved at springe ud.


Og snart kommer de til at summe for bierne elsker blomsterne i dem.



Nogle af mine fuchsiaer.


Og lidt flere. Selv vankanden bliver brugt som plantebeholder.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar